Wednesday, July 15, 2009

Menyepikan diri sekejap....

Assalamualaikum...

Pekaba??? Hah!!! Lama nyer aku x tulis blog kannn....erm..biaser ler menyibukkan diri... tetiba hari ni terdetik niat nak tulis benda2 merapu ni.. hehe...

Hari ni macam hari2 biasa....bangun pagi kul 615am... krinnnnnnggg!!! kuat giler loceng jam aku, jam buatan tempatan yg dibeli di Uptown Danau Kota...tu pun bukan aku yg ppunyer...pinjam housemate jer..haha....x tahan dgn bunyi bingit, aku tutup alarm tu...layan tdo jap...baring2... biaser ler...

.............terjaga jer dah kul 715....haha...mengelabah aku....gi toilet, wat apa yg patut...cepat2 g keje...lewat sampai skolah...huhu....punch card 748..haha...aku dtg lagi lambat dari kerani sekolah....tapi bukan disengajakan....tebalkan muka jer masa nak masuk pintu gate sekolah...hehehe.....

"Apa yg penting????? Kerjasama....Apa yg penting??? Kerjasama....Wonderpets...wonderpets..." hehehe.... tetiba msg berbunyi.....msg tone aku ler...ader org msg aku...kena relief cikgu nasriati....erm....ok jer....student aku gak.... bagi kerje....nasihat2 sket...penerangan apa2 yg patut....sekali lagi...tetiba aku dengar ader bunyi berdentum...kuat tau... ader eksiden....erm...motor ngan motor...dekat sejam gak diorang setle kan...erm...tu la... malang x berbau.....nasihat aku....berhati2 lah kiter semasa di jalanraya....hehe...ader msg gak dlm blog aku ni kan...Berhati-hati di jalanraya....!!!!

lepas ni....nak rehat jap....oh yer....baru teringat....baru2 ni aku ader survey2 rumah...nak wat aset ler....erm....nanti aku post gmbr2 umah tu....aku nak kuar jap....nak alas perut yg dah menyanyi2 ni....


Assalamualaikum.............

No comments: