Saturday, July 18, 2009

Aktiviti di Hujung Minggu.........

Jam dah menunjukkan kul ...... hehe...ni la jam yg dah berbakti mengejutkan aku saban pagi.... time kasih jam....!



Rehat...lepak2....tgk tv....tu je la keje aku....5 hari keje...2 hari ni rehat je kat umah....malas nak kuar...nak kena drive lak tu..malas lah...dok umah tgk tv..mkn..baring...hehe...tv la teman terbaik aku....bosan tgk tv, bukak komputer lak...hehe....lau semua bosan...tdo.....hehe...


Smlm check post box...nampak ader sekeping surat...surat utk aku...ingatkan apa....dari genting....rupe nyer....erm...bulan depan ari jadi aku....time poser lak tu...tambah lagi setahun umo aku...27hb 8 ni genap la umo aku 28 tahun...tua nyer!!! lepas ni kena lebih serius dalam apa jugak yg aku buat...kena lebih rajin...bersungguh2...haha....genting!!! tunggu aku ek...lama x ke sana....


oklah....aku nak tgk myspace jap....sebelum tu....nantikan....hamper raya dari aku n geng.... erm... ader sape2 nak????? lau nak....tinggalkan pesanan anda k...hehe...promote skejap...

jumpe lagi nanti....

No comments: