Friday, October 24, 2008

Thanks Along Azward...

Assalamualaikum...w.b.t...

1st sekali...terkejut sgt bukak blog ari ni... tetiba cam ader tetamu yg jenguk2 ke blog ni... Thanks along azward!!! Rasanya along la org pertama jenguk2 ke blog saya....Tq again...erm...hahah....ntah apa2 kan aku ni...tu pun nak kecoh...huhuu lantak laa....blog i kann..suka hati i la nak kata apa....hehehe....

Oh yaa....malam ni susah sket nak tdo..so demi untuk tidak membuang masa....aku mengambil kesempatan untuk mengarang....apa2 je la yg terlintas dalam kepala....Hasnan dah membuta dah...kul 11 lebih dah tdo...

Kitorang malas nak kua ari ni...Nak tau makan apa??? Dinner makan maggi sajer... Sama2 masak...then goreng naget (Saudi)...then melantak nata de coco (lychee flavoured) erm... nan yg suka benor... makan tak abis...muak plak tu...hahaha tobat esok nak makan kat kedai....

Esok plak....apa aku nak wat ek...haaa......esok jumaat...esok hari last keje dalam minggu ni...sebab sabtu n ahad cuti....then isnin n selasa dapat cuti... Deepavali..!!! Best dapat cuti... Budak2 bercuti...cikgu cuti gak a kan.... ni la kelebihan cikgu...tambah plak tmpt bertugas dkt ngan batu caves...tu yg lama sket cuti tu....hehehe....

oklah sampai situ dulu coretan aku...untuk ari ni...

S
e
l
a
m
a
t

M
a
l
a
m
!!!!

1 comment:

Hello Bakerz Bakery & Cakes said...

he he he he he welcome hamka.... ahakz.... along dah add dah hamka nyer link kat blog along... so ramai lah after this dtg menjenguk blog hamka... hiksss