Tuesday, February 3, 2009

Selamat Tahun Baru!!!

Assalamualaikum semua kawan2!

Lama nyer aku x update....hehe sedar2 dah beralih tahun dah.... dah masuk 2009... sori ler... bukan menyepi tetapi banyak urusan yg perlu dibereskan... Biaser la hujung2 tahun dan awal2 tahun banyak laporan nak kena buat.. banyak rancangan perlu dipikirkan...

Teringat plak tu yg masuk tu...hehe... Skang dah masuk bulan kedua 2009... cepat nyer masa berlalu.... Tahun lepas cuba2 bela Hamster...dwarf hamster... sempoat gak la 2 kali hamster tu beranak pinak.. hehehe.... tahun ni xnak bela hamster dah... dah bagi kat member2 dah...subur la plak hamster2 tu.... hehehehee... tahun ni...cuba2 bela ikan plak.... ikan biaser jer... ikan emas ada 5, angle fish 2, ikan discus ada 2...sekor dah mati... sedih la.... ikan puyu bela 3...sebab housemate nak sgt bela....ikan gapi ader la 11 ekor kot... hehehe...seronot tgk ikan malam... x tahu penat la ikan2 tu... Tu pasal binatang peliharaan la...

Bercakap pasal tahun 2009, mesti la aku berazam nak wat yg terbaik tahun ni... insyaallah...

1 comment:

SAIFUL said...

lama cikgu bersembunyi
rindu btul :D
selamat tahun baru!