Thursday, July 30, 2009

Selamat Tengahari...

Hai...........!

Pelancaran Bulan Kecergasan......Hari ni aku MC perhimpunan pagi...erm...budak2 berterabur.. seperti biasa budak2 susah nak dgr arahan...tp pelancaran mesti diteruskan...pelancaran diteruskan dgn segmen senamrobik....suka sgt budak2....cikgu2 pun nampak hepy.. semua warga sekolah bersenam dan gerak ikut ketua kat depan...yg best chicky dance ler...haha... tergelak aku...aku sendiri x buat betul2...mcm daring sket..hehe...ngade2 gerakan nyer....budak2 ok la..kalau aku yg buat...ayoooooo keanak2kan...

Apa yg best nyer...hari ni jadual aku agak penuh...x sempat nak sarapan pagi...kul 12 td baru la makan...skang??? kenyang sesangat... mata rasa ngantok la plak....erm...ader kelas bahasa inggeris la plak kul 130...nak memantapkan bahasa inggeris....mantap ke???hehe...

Tu yg kat belakang tu...erm...cikgu yg ditugaskan memantapkan bahasa semua warga sekolah...erm...erm..k lah...nak siap2kan diri....

Assalamualaikum....







No comments: